Forum www.milsimbel.fora.pl Strona Główna www.milsimbel.fora.pl
Forum poświęcone MilSim BEL
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Trafień i Ran

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.milsimbel.fora.pl Strona Główna -> BEL II - Escape Route (7 września 2013) / Republika Bamendii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sfsg
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SFSG Poznań

PostWysłany: Nie 12:18, 30 Cze 2013    Temat postu: System Trafień i Ran

TRAFIENIA
- Strzał pojedynczy lub seria liczony jest jako jedno trafienie.
- Ranny - pada na ziemię w miejscu gdzie dostał, używa CZERWONEJ LAMPKI (noc) / CZERWONEJ CHUSTY (dzień), by zasygnalizować strzelającemu iż został trafiony (jest ranny). MEDYKA wzywa w przypadku wystąpienia Rany Ciężkiej (RC).
- Jeżeli w trakcie opatrywania się lub bycia opatrywanym przez medyka, uczestnik dostanie drugi postrzał/serię zostaje on automatycznie wyeliminowany z rozgrywki uzyskując status KIA.

RANY
- RANA LEKKA (RL). W takim wypadku ranny może opatrzyć się sam gdy zostanie postrzelony poniżej linii pasa, tzn. postrzał/seria, jaką otrzymał trafiła go poniżej linii pasa. Po opatrzeniu, gracz może wrócić niezwłocznie do gry.
- RANA CIĘŻKA (RC). Jeżeli rana powstała w wyniku postrzału powyżej linii pasa, w takim wypadku ranny NIE MOŻE opatrzyć się sam. Musi to zrobić MEDYK. Ranny z RC nie może od razu po opatrzeniu przez MEDYKA brać udziału w rozgrywce. Ponowny powrót do gry jest możliwy po dwugodzinnej "hospitalizacji" w TOC (procedura MEDEVAC).
- KILLED IN ACTION (KIA). W przypadku nieudzielenia pomocy przez MEDYKA w czasie 30 minut po uzyskaniu RC, ranny przechodzi w stan KIA (wyłączony z walki), gracz wykrwawia się. Gracz został TRUPEM. Leży w miejscu gdzie dostał do czasu ustania walki. Następnie zapala CZERWONĄ LAMPKĘ TRUPA (noc) / ZAKŁADA KAMIZELKĘ ODBLASKOWĄ (dzień) i wraca do TOCa.

MEDYCY
- Na cztery osoby przypada jeden medyk (3+1).
- Medycy posiadają ograniczoną do czterech liczbę opatrunków.
- Każda osoba biorąca udział w grze posiada jeden opatrunek osobisty.
- Opatrunek w postaci bandaża ma stałą długość. Nie wolno go dzielić na mniejsze części. Ilość bandaży w grze jest ograniczona do ilości uczestników plus dodatkowo po cztery na każdego medyka.
- Zsunięcie się bandaża z rany oznacza powrót do stanu rannego.
- Medycy powinni być oznakowani w odpowiedni sposób (posiadać krzyż noże być wygaszony oraz pateczkę - np. przeznaczoną na ten cel i oznakowaną ładownicę).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sfsg dnia Nie 23:41, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sfsg
Administrator



Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SFSG Poznań

PostWysłany: Pią 22:01, 23 Sie 2013    Temat postu:

Przypominam o zaopatrzeniu się w standardowe opatrunki:
- osobisty (każdy po jednym opatrunku)
- medyk (cztery opatrunki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.milsimbel.fora.pl Strona Główna -> BEL II - Escape Route (7 września 2013) / Republika Bamendii Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin