sfsg
Administrator
Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SFSG Poznań
|
Wysłany: Czw 15:48, 18 Cze 2015 Temat postu: System trafień |
|
|
Na Milsime BEL V obowiązuje uproszczony system trafień znany z edycji II
ZASADY.
TRAFIENIA:
1. Strzał pojedynczy lub seria liczone jest jako jedno trafienie.
2. Ranny - pada na ziemię w miejscu gdzie dostał, używa CZERWONEJ LAMPKI (noc) / CZERWONEJ CHUSTY (dzień), by zasygnalizować strzelającemu iż został trafiony (jest ranny).
RANA LEKKA
- Postrzał w kończyny
- może się komunikować
- może się tylko czołgać
- może się bronić zdrową ręką przy użyciu broni krótkiej
- Konieczna pomoc medyka w ciągu 60 minut po tym czasie - KIA
RANA CIĘŻKA
- Postrzał w głowę/tyłów
- uznany za NIEPRZYTOMNEGO
- nie może się komunikować
- nie może się poruszać
- konieczna ewakuacja z pola walki - MEDEVAC.
Drugi postrzał = KIA.
Ranny dostaje postrzał = KIA
KILLED IN ACTION
- oznacza się żółtą szmatą/lampką
- zostaje w miejscu
- czeka na ewakuację przez swoją grupę
- ewentualnie po 30 minutach wysyła SMS pod numer (zostanie podany na odprawie) po treści ZWŁOKI i na ile się da dokładną lokalizacją.
- SILENT KILL (tzw. 'nie żyjesz') NIE DZIAŁA. W celu cichej eliminacji można zadawać 'rany' gumowym nożem (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu). Śpiących/rannych sugerujemy dobijać strzałem w but, śpiwór itp.
- Postrzał w broń eliminuje broń. (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń(działanie fikcyjne, nie zabieramy fizycznie broni).
MEDYCY:
- Każdy zespół powinien posiadać wyznaczonego medyka w ilości jeden medyk na sześć osób.
- Medycy posiadają ograniczoną do szęsciu liczbę opatrunków.
- Opatrunek w postaci bandaża ma stałą długość. Nie wolno go dzielić na mniejsze części.. Opatrunek mu si zostać założony w miejscu postrzału.
- Zsunięcie się bandaża z rany oznacza powrót do stanu rannego, ponownie musi on zostać opatrzony przez medyka, jeżeli w czasie 30 minut po uzyskaniu rany się to nie stanie, ranny przechodzi w stan KIA (wyłączony z walki), gracz wykrwawia się.
- Opatrunek jest noszony przez rannego do końca rozgrywki(do KIA)
- Medyk może opatrzyć swoją ranę w kończynę, medyk ranny w tułów/głowę może być opatrzony przez 2 osoby nie będące medykami przy użyciu dwóch opatrunków(w tym samym miejscu)
JEŃCY:
- Nad jeńcem nie można znęcać się fizycznie.
- Jeniec w niewoli u przeciwnika musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawdą(tylko pytania zamknięte TAK/NIE).
- Jeniec może być skuty, może podejmować próbę ucieczki, wyrywać broń strażnikom, lub zadawać rany nieskonfiskowaną bronią. Wszelkie działania, niezwiązane z obrażeniami fizycznymi, dozwolone.
- wypowiedzenie przez jeńca słów ‘BIAŁA FLAGA’ oznacza zgodę na stosowanie rozwiązań umownych (umowne skucie, umowne przeszukanie itd.) i zakaz łamania tych umów przez jeńca.
- Jeniec po upływnie nieokreślonego czasu zostanie przekazany wojskom sojuszniczym.
LIMITY AMMO:
- Karabiny szturmowe/pistolety maszynkowy/karabiny snajperskie/bron krótka - REAL X 1,5
- CKMy i RKMy zasilane z taśmy(M249) lub magazynków będenkowych(RK74) 1000 bb
- Brak możliwości doładowania się w terenie. Można mieć tyle magazynków ile damy radę unieść.
- Doładowanie tylko w bazie własnej/sojuszniczej
PIROTECHNIKA:
- Zakaz używania własnej pirotechniki.
- Materiały pirotechniczne do symulacji zapewnia organizator.
POJAZDY:
- Pojazdy mogą się poruszać tylko po wyznaczonych drogach(kierowcy będą o tym poinformowani) i zatrzymywać się tylko w określonych w punktach w celu załadunku/wyładunku osób
- Do pojazdów nie wolno strzelać(również, gdy są na linie ognia) – uznajemy je jako „niezniszczalne” przy użyciu środków, którymi dysponujecie
- Pojazdy mogą prowadzić ogień w dowolnym momencie( z wyłączeniem ognia do pojazdu przeciwnika)
- Drony uznajemy jako UAV przebywające poza zasięgiem środków, którymi dysponujecie – absolutny zakaz prowadzenia ognia w ich kierunku
- MEDEVAC operuje jako śmigłowiec. Podczas wyładunku/załadunku ma włączone światła awaryjne.
- kierowca może odmówić zatrzymania się lub przerwać załadunek gdy lądowisko nie jest bezpieczne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sfsg dnia Nie 16:56, 09 Sie 2015, w całości zmieniany 5 razy
|
|